|
||||||
Sıkça Sorulan Sorular Siparişimi verdikten sonra kargo durumunu nasıl takip edebilirim? Yapılan alışverişlerin alıcıya gönderilme işlemleri MNG Kargo ile yapılmaktadır. Siparişini verdiğiniz ürünün veya ürünlerin taşıma durumunu size mail veya sms yolu ile bildireceğimiz kod ile ve ya Sipariş Sorgulama bölümünden takibini yapabilirsiniz. Nasıl Üye Olabilirim ? pejo.com.tr/yeni-uye adresindeki kayıt formunu kullanarak sitemize üye olabilirsiniz Sipariş verirken üye olmak zorunlu mu ? Sitemizde ister üye olarak, ister üyeliksiz olarak dilediğiniz gibi alışveriş yapabilirsiniz. Her alışverişten sonra sms geliyor, neden? Yapılan alışverişler ile ilgili sizi haberdar etmek ve bilginiz dahilinde olmayan bir kullanım gerçekleşmesi durumunda bize ulaşabilmeniz ve güvenliğiniz için gönderilmektedir. Üyelik bilgilerim ne kadar gizli tutuluyor? Sitemiz 256 bit ComodoSSL ile şifrelenmektedir. Bu yüzden bilgilerinizin yayınlanması veya isteğiniz dışında dağıtım son derece imkansızdır. Satın aldığım ürünleri nasıl takip edeceğim? Satın aldığınız ürünlerinizi sipariş alımından kargo ile teslimine kadar her adımda SMS ile tarafınıza bilgilendirmeler yaptırılmaktadır. Üye iseniz hesabım bölümündeki sipariş detayından veya Sipariş sorgulama ekranlarımızdan siparişinizi takip edebilirsiniz Size telefonla nasıl ulaşabilirim? Telefon bilgilerimize pejo.com.tr/iletisim linkinden veya +90 212 486 33 68 nolu telefondan ulaşabilirsiniz. Herhangi bir durumda tarafınıza nasıl mail gönderebilirim? Bizlere destek@pejo.com.tr adresi üzerinden ulaşabilirsiniz. |
|